Overslaan naar content

Medewerker klantenservice (digital)

Hybride
  • Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
€ 2.600 - € 3.000 per maandCommunicatie & support

Functieomschrijving

Ben je klantgericht en lijkt het je interessant om te werken bij een snelgroeiend internetbedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als medewerker klantenservice (digital) bij JouwWeb ben je dagelijks bezig om via e-mail en social media onze (potentiële) klanten te informeren, overtuigen en assisteren bij het gebruik van onze dienst. Zodat zij een website of webshop kunnen bouwen waar zij trots op kunnen zijn. Daarnaast werk je samen met mensen van verschillende disciplines en krijg je diverse andere verantwoordelijkheden.


Wat maakt deze baan aantrekkelijk?

Heb je effe?

  • Je maakt veel impact door dagelijks veel klanten te helpen
  • Hartelijke ontvangst in een modern bedrijf en door een team vol enthousiaste collega's
  • Goede beloning (fulltime salaris tussen de 2.600 en 3.000 euro per maand)
  • Pensioenregeling (volledig betaald door de werkgever)
  • Bonusregeling (bedrijfsbreed)
  • Hybride werken: vanuit ons moderne kantoor op Strijp-S of vanaf huis.
  • Geweldige bedrijfsuitjes
  • Vers fruit & snacks op kantoor
  • Persoonlijk opleidingsbudget met een budget van 5% van je jaarsalaris
  • Daarbij is JouwWeb een snelgroeiende organisatie (scale-up) die al 5 jaar op rij de Deloitte Fast 50 award voor snelstgroeiende technologiebedrijven in de wacht sleept. Jij groeit mee met ons bedrijf. Zo weet je zeker dat jouw werk er over 1 of 2 jaar weer heel anders uitziet en je in de tussentijd veel geleerd hebt.


Hoe is het om hier te werken?

  • We zijn een jong, energiek en hecht team en zijn inmiddels met zijn 35'en. 
  • We werken samen als één team en er is veel contact tussen de mensen van verschillende disciplines.
  • We bieden je een omgeving waarin je in rust en met focus kan werken aan jouw taken: geen rinkelende telefoon, push-notificaties, onnodige meetings of interventies. 
  • Ook werken we volgens ons eigen schema en proberen onze klanten op deze manier goed van dienst te zijn.

Waar ben je dagelijks mee bezig?

Naast dat we een technisch goede dienst proberen te leveren, vinden we het ook belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en te ondersteunen en adviseren waar nodig. Dat waarderen onze klanten enorm, blijkt ook uit onze Trustpilot-reviews

Als medewerker klantenservice (digital) zul jij:

  • Dagelijks de vragen en opmerkingen behandelen die binnenkomen via email.
  • Actief zijn op onze social media kanalen en help-artikelen schrijven voor vragen die vaker terugkomen. 
  • Overzicht houden welke verbeterpunten klanten aandragen voor onze dienst, en hierover verslag doen zodat we met jouw input onze dienst verder kunnen verbeteren.
  • Regelmatig contact hebben met andere mensen van het support- en klantenservice -team om de werkzaamheden onderling af te stemmen.
  • Deelnemen aan meetings waarin we gezamenlijk op zoek gaan naar dingen die we beter kunnen doen.
  • Genieten van veel vrijheid en je wordt erg gewaardeerd in ons team!

Dit is JouwWeb:

Met JouwWeb kunnen kleine ondernemers en hobbyisten gemakkelijk zelf een professionele website maken. Een webdesigner inhuren in met JouwWeb dus niet nodig. Onze Editor en klantenservice is momenteel beschikbaar in 6 talen: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans. Meer dan 170.000 kleine ondernemers wereldwijd hebben momenteel een betaald abonnement en zijn enthousiast over JouwWeb. In 2026 streven we zelfs naar het doel om 250.000 kleine ondernemers van dienst te zijn en online zichtbaar te zijn met hun eigen website, waar ze trots op kunnen zijn.


Ons kantoor vind je op het bruisende Strijp-S in Eindhoven. Samen proberen we zoveel mogelijk ondernemers te helpen als mogelijk. We zijn de laatste drie jaar ieder jaar in klantenaantal verdubbeld. Ook staan we al 4 jaar op rij in de Deloitte Fast 50, een lijst met de 50 snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland! Ondanks onze groei, proberen de ons team relatief klein te houden en individueel zoveel mogelijk impact te maken.

Vereisten

  • Minimaal een afgeronde opleiding op HBO
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Klantgerichte, geduldige en enthousiaste werkhouding
  • Minimaal 32 uur per week
  • Bij voorkeur 1 tot 2 jaar ervaring met klantcontact
  • Pré: Affiniteit met online diensten en websites
  • Pré: goede kennis van Frans, Duits, Spaans of Italiaans (in schrift)

Wordt jij onze nieuwe collega?

Ben jij de support medewerker die wij zoeken? Solliciteer dan via deze website. Heb je vragen over deze vacature? Stuur een mail naar Charlene via charlene@jouwweb.nl, onze communicatie & support teamlead.



Acquisitie wordt niet gewaardeerd

of

Werken bij JouwWeb

Hoe is het om bij JouwWeb te werken? Collega's aan het woord!