Skip to content

🇩🇪 Support medewerker (DE) (24 uur)

Nederland, Noord-Brabant, EindhovenCommunicatie & support

Functieomschrijving

Ben je klantgericht en lijkt het je interessant om te werken bij een snelgroeiend internetbedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als support-medewerker bij JouwWeb ben je dagelijks bezig om via e-mail en social media onze (potentiële) klanten te informeren, overtuigen en assisteren bij het gebruik van onze dienst. Zodat zij een website of webshop kunnen bouwen waar zij trots op kunnen zijn. Daarnaast werk je samen met mensen van verschillende disciplines en krijg je diverse andere verantwoordelijkheden.

Je wordt met open armen ontvangen in een jong team van ongeveer 30 vakmensen die net zo gedreven zijn als jij. Naast minimaal 24 uur per week je passie uitoefenen, staat je een fijn salaris te wachten en een ongedwongen en informele werksfeer. Samen met je collega’s maak jij de wereld een stukje leuker door kleine ondernemers de mogelijkheid te bieden om zichzelf online te profileren met een eenvoudige oplossing.

Hoe is het om hier te werken?

We zijn een jong, energiek en hecht team en zijn inmiddels met zijn 30'en. We werken samen als één team en er is veel contact tussen de mensen van verschillende disciplines.

We bieden je een omgeving waarin je in rust en met focus kan werken aan jouw taken: geen rinkelende telefoon, push-notificaties, onnodige meetings of interventies. Ook werken we volgens ons eigen schema en proberen onze klanten op deze manier goed van dienst te zijn.

We werken bij JouwWeb zowel vanuit huis als vanuit kantoor; daarin zijn we heel flexibel. Wel vinden we het fijn als je gemiddeld ten minste 1 keer per week naar kantoor komt om je collega's te zien. 

Waar ben je dagelijks mee bezig?

Naast dat we een technisch goede dienst proberen te leveren, vinden we het ook belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en te ondersteunen en adviseren waar nodig. Dat waarderen onze klanten enorm, blijkt ook uit onze Trustpilot-reviews. Jij zult dagelijks de vragen en opmerkingen behandelen die binnenkomen via email.

Ook zul je actief zijn op onze social media kanalen en help-artikelen schrijven voor vragen die vaker terugkomen. Je zult bovendien overzicht houden welke verbeterpunten klanten aandragen voor onze dienst, en hierover verslag doen zodat we met jouw input onze dienst verder kunnen verbeteren.

Ook kun je JouwWeb vertegenwoordigen bij bijvoorbeeld beurzen en zo nu en dan klanten op kantoor ontvangen.

Je geniet veel vrijheid en je wordt erg gewaardeerd in ons team. Je zal regelmatig contact hebben met andere mensen van het support- en communicatie-team om de werkzaamheden onderling af te stemmen. Ook neem je deel aan meetings waarin we gezamenlijk op zoek gaan naar dingen die we beter kunnen doen.

Wat maakt deze baan aantrekkelijk?

  • Veel vrijheid en autonomie. We werken vanuit vertrouwen en staan open voor jouw ideeën.
  • Je wordt beloond met een goed salaris tussen de 2.300 en 2.600 euro per maand op full time basis.
  • Je krijgt veel ruimte voor opleiding en ontwikkeling.
  • Je hebt de mogelijkheid om vanuit huis te werken maar ook vanuit ons gloednieuwe kantoor in het bruisende Strijp-S. En ook zijn we zeer flexibel in wanneer je werkt. Wel vinden we het fijn als je gemiddeld 1 keer per week op kantoor werkt om je collega's te zien.
  • Je krijgt een laptop van de zaak in bruikleen, die je ook privé mag gebruiken

Vereisten

  • Minimaal een afgeronde opleiding op HBO of MBO niveau 4
  • Uitstekende beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van de Engels taal in woord en geschrift
  • Klantgerichte, geduldige en enthousiaste werkhouding
  • Je begrijpt hoe de Duitse markt in elkaar steekt. 
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar
  • Bij voorkeur 1 tot 2 jaar ervaring met klantcontact
  • Pré: Affiniteit met online diensten en websites

Werken bij JouwWeb

Hoe is het om bij JouwWeb te werken? Collega's aan het woord!