
Customer Support Medewerker (avond- en weekenduren)
- Op locatie, Hybride
- Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
- € 2.600 - € 3.200 per maand
- Communicatie & support
Functieomschrijving
Ben jij een klantgerichte supportmedewerker die graag voor een snelgroeiend internetbedrijf werkt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Customer Support Medewerker bij JouwWeb is het jouw taak om onze (potentiële) klanten via e-mail, WhatsApp en privéberichten via sociale media te ondersteunen, zodat ze een website of webshop kunnen bouwen waar ze trots op zijn.
De focus van deze functie ligt op het leveren van support. Dit betekent dat je de spil bent in het oplossen van vragen en problemen, en je ervoor zorgt dat onze klanten zich gehoord en geholpen voelen. Klanten kunnen op elk moment van de dag vragen hebben, waardoor jouw inzet tijdens avond- en weekenduren essentieel is voor een goede klantenservice. Je werkt voornamelijk zelfstandig, maar maakt deel uit van een hecht team dat altijd klaarstaat om te helpen.
Waarom je deze baan geweldig zult vinden
We werken samen als een team, met veel communicatie tussen de verschillende afdelingen. We bieden je een omgeving waarin je in je eigen tempo aan je taken kunt werken: geen telefoontjes, pushmeldingen, onnodige vergaderingen of micromanagement. Bij deze functie werk je voornamelijk vanuit huis door avond- en weekenddiensten, maar je bent altijd welkom om zo nu en dan op kantoor te werken of mee te doen aan vrijdagmiddagborrels en bedrijfsuitjes als het jou uitkomt.
Je maakt een grote impact door dagelijks veel klanten te helpen.
Je wordt hartelijk verwelkomd in een modern bedrijf en door een team van enthousiaste collega’s.
Je wordt beloond met een goed salaris (€2600-€3100 per maand), pensioen (betaald door JouwWeb) en een bonusregeling.
Voornamelijk thuis werken: je werkt vooral vanuit huis en komt af en toe naar ons moderne kantoor op Strijp-S in Eindhoven.
Je krijgt de kans om bij te dragen aan onze supportstrategie voor nieuwe markten, zoals Polen.
We zijn een energiek en hecht team met volop ruimte voor jouw input.
Geweldige bedrijfsuitjes.
Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden met een budget van 5% van je jaarsalaris.
Wat ga je dagelijks doen?
We hebben een websitebuilder gebouwd die door meer dan 275.000 betalende klanten wereldwijd wordt gebruikt. Als Customer Support Medewerker ben je onderdeel van het Customer Success Team en focus je je samen op het bieden van de best mogelijke support en advies aan onze klanten. Dit wordt enorm gewaardeerd, wat blijkt uit onze Trustpilot-reviews (JouwWeb & Webador).
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van klantvragen en opmerkingen via e-mail, WhatsApp en sociale media, met een focus op de avond- en weekenduren.
Je schrijft helpartikelen of maakt instructievideo's voor veelgestelde vragen.
Je houdt klantfeedback bij en rapporteert verbetervoorstellen.
Spreek je nog een andere taal vloeiend, zoals Pools of een Scandinavische taal? Dat is een groot voordeel, want zo kun je bijdragen aan de groei van onze internationale helpcentra met lokale content.
Je krijgt veel vrijheid en jouw input is belangrijk voor ons aanhoudende succes. Je onderhoudt contact met collega’s in je team en daarbuiten en neemt deel aan vergaderingen waarin we samen zoeken naar mogelijkheden voor verbetering.
Dit is JouwWeb
Met JouwWeb kunnen kleine ondernemers eenvoudig een professionele website creëren waar ze trots op kunnen zijn. AI-functies in onze tool maken het starten van een website kinderspel! Onze tool en support zijn nu beschikbaar in 11 talen: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Pools, Zweeds, Noors, Deens en Fins. Meer dan 275.000 kleine ondernemers wereldwijd betalen al voor onze dienst en zijn er enthousiast over. In 2030 streven we ernaar om 1 miljoen kleine ondernemers succesvol te helpen met hun online zichtbaarheid en een website waar ze trots op kunnen zijn.
Vereisten
Je hebt een afgeronde HBO-opleiding.
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Een pré: uitstekende schriftelijke beheersing van het Pools en affiniteit met de Poolse markt.
Bij voorkeur ook goede kennis van een of meer van de andere talen waarin we actief zijn (schriftelijk).
Minimaal 32 uur per week beschikbaar, met name in de avonden en weekenden.
Je bent klantgericht, geduldig en gemotiveerd om de beste support te leveren.
Je kunt goed zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid.
Je kan goed zelfstandig werken en tegelijkertijd verantwoordelijkheid nemen voor klantproblemen.
Bij voorkeur: 2+ jaar ervaring met klantcontact.
Bij voorkeur: affiniteit met online diensten en websites.
Word jij onze nieuwe collega?
Ben jij de klantgerichte supportmedewerker die wij zoeken en ben je beschikbaar voor minimaal 32 uur per week? En spreekt het je aan om in de avond- en weekenduren te werken? Solliciteer dan nu! Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Kelly, onze Global Support Teamlead, via kelly@jouwweb.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Werken bij JouwWeb
Hoe is het om bij JouwWeb te werken? Collega's aan het woord!